Sunday, October 26, 2008

من زنده بودن را دوست دارم

الان داره نم نم بارون می یاد، کوه خیلی خوش رنگ شده. من بارون ریز رو دوست دارم، کوه را و جنگل را.دوست دارم قدم بزنم ، کنار درخت بشینم هوای خوب را با تمام وجودم به ریه هام فرو برم.به زیباترین چیزها فکر کنم. به اندیشه های زیبا. به اینکه صلح واقعی درون آدم هستش فقط لازمه که خود آدم اون رو بخواد. اونم کار خیلی سختی نیست. وقتی آدم هی به خودش فشار بیاره یه جا جا می زنه و خود این صلح جویی می یاد بالا. من بعضی موقع ها دوست دارم از ته دل بخندم ، از ته دل سکوت کنم. از ته دل کسی را بغل کنم و یا حتی با مشت بزنم! اینها همگی به من انرژی می دن. همیشه یک راه حل بهتر و فکر بهتر وجود داره، فقط کافیه که سروصدای درون رو کم کردش! باورکنید ما اومدیم این دنیا که همه چیزهای زیبا را با تمام وجودمون حس کنیم. خیلی کیف داره فقط کافیه حسشو تو خودمون به وجود بیاریم. پس پیش به سوی زندگی

5 comments:

reihaneonnet said...

من هم دوست دارم بعضی وقتها بلند بلند بخندم. گریه کنم. برم توی کوچه توی این هوای خوب فریاد بکشم. دوست دارم بعضی وقت ها تنهای تنها باشم . تنها با سکوت خودم. با صداهای مختلف درونم. دوست دارم تنهایی با اونها قدم بزنم و گاهی هم دوست دارم اصلا بهشون فکر نکنم. حتی دوست دارم که محو بشم. گاهی دوست دارم بپرم کسی رو محکم ماچ کنم ویا بکوبم توی سرش... درسته همه این کارها به آدم انرزی مدن چون بخشی از ما هستن و نشانه ای از زنده بودن ما!!!
زیبایی ها زیادن و فقط باید دیدشون.نزدیکه نزدیکن. خیلی نزدیک . فقط باید یاد بگیریم که ببینیمشون و دنبالشون باشیم... منم زندگی رو دوست دارم خیلی زیاد. من گاهی با شنیدن کلمات اشکالی در ذهنم مجسم میشن و برای زندگی همیشه یه شکل خندان نمداره رنگی رنگی که قرمز و بنفشش دارن با هم قاطی میشن
..میاد جلو چشمم

پس پیش به سوی زیبایی
و زندگی زندگی زندگی

Unknown said...

salaaaam naaaanaaaa.
jaye man khali eye sar berim oshon fashami jai!

Unknown said...

زیبایی ها را روز افزون ببینید خانم.
امید به تولید زیبا ترین ها از جانب شما

reihaneonnet said...

ma montazere posthaye ghashange badi hastim(man va kodake kochak va bozorge daronam)!!!

Unknown said...

بارون که میبارد آدم میتواند در آرامش زندگیش را مرور کند و باز هم زیر بارون باشه